Robakks Robakks
415
BLOG

Liczby porządkowe, a struktura przestrzeni

Robakks Robakks Nauka Obserwuj temat Obserwuj notkę 22


W poprzedniej notce  Kolejno! odlicz!  zacytowałem z Wikipedii takie zdanie:

 

Jeżeli liczba porządkowa  α  jest postaci  β+1 dla pewnej liczby β,
to nazywana jest ona liczbą następnikową.

Liczba która nie jest następnikowa nazywana jest liczbą graniczną.

Cytat ze strony:  https://pl.wikipedia.org/wiki/Liczby_porządkowe 



Pięć razy przeczytałem to zdanie aby upewnić się o co chodzi i dalej nie wiem... :( 

Czy ktoś mógłby mnie oświecić i wyjaśnić mi to piękne zdanie?

Czy chodzi o to, że w "matematyce" są takie liczby od których nie można odjąć JEDEN ????? 


Edward Robak* z Nowej Huty   ۞    miłośnik mądrości :)

Robakks
O mnie Robakks

konsekwentny

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Technologie