Robakks Robakks
280
BLOG

Co widzi oko

Robakks Robakks Nauka Obserwuj temat Obserwuj notkę 9

 

To nie jest sinusoida. :)

Być może krzywa ta ma swoją nazwę, ale ja jej nie znam. Jestem amatorem... dlatego dla moich potrzeb nadaję jej nazwę: sinusioda – krzywa ta podobna jest do sinusoidy, ale jednak wyraźnie się różni. 

Przypomina stępioną piłę lub pochyłą sinusoidę.

Środek rzutu tego dwubarwnego odcinka bynajmniej nie jest środkiem symetrii. hehe 

image

 

Dla mnie sinusioda jest ważna, bo potrzebuję wykonać transformację z tego co widzi oko (kamera) do układu kartezjańskiego, gdzie perspektywy nie widać (inny sposób rzutowania).

Zrobiłem maleńki krok do przodu. :)

Edward Robak* z Nowej Huty   ۞   Technik Elektronik :) 

 

Robakks
O mnie Robakks

konsekwentny

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Technologie