Bitwa o koła - http://arkadiusz.jadczyk.salon24.pl/535193,bitwa-o-kola
Bitwa o koła - http://arkadiusz.jadczyk.salon24.pl/535193,bitwa-o-kola
Robakks Robakks
2535
BLOG

lubisz magnetyzm?

Robakks Robakks Nauka Obserwuj temat Obserwuj notkę 64

 

WALDEMAR.M zaprosił mnie do przeczytania swojej notki o prądnicy tachometrycznej prądu przemiennego z trzema uzwojeniami.

FGB w odpowiedzi podał link do filmiku z ruchomym magnesem i cewką,

a KLEOFAS LOGIC zapytał mnie:

Co ten obrazek, który z zapałem analizujecie, ma wspólnego z budową rzeczywistego generatora?

Działo się to w wątku:

Generator 800 megabazijów/28 kilowaldich, czyli nowa inżynieria.

No cóż...

Wszedłem do własnej głowy, podumałem i zrobiłem gif animowany. Czy ktoś zobaczy coś interesującego na tym gifie - to nie wiem. Ja widzę:

 

. . .

?

pozdrawiam,

Edward Robak* z Nowej Huty 




image do posta: 24.09 16:52

 

 

 

 

Robakks
O mnie Robakks

konsekwentny

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Technologie