Robakks Robakks
812
BLOG

idiota

Robakks Robakks Nauka Obserwuj temat Obserwuj notkę 33

 W teorii naukowej o Czerwonym  Kapturku podstępny wilk zjada babcię.

W teorii naukowej o krasnoludkach, "ktoś jadł z mojej miseczki"

Jest tysiące teorii naukowych, a geniusze nauki znają prawie wszystkie teorie na pamięć.

Teorie naukowe mają tę cechę, że niczego nie da się w nich zmienić, bo raz wymyślone są niezmienne np. teoria, że Achilles nie dogania żółwia, bo teoretyczny podział połówkowy nigdy się nie kończy.

Teorie natomiast można odrzucić gdy są sprzeczne z NIEteorią, a więc rzeczywistością empiryczną.

Wówczas takie teorie mają nazwę BAJDY, BEŁKOT, FAŁSZ.

*     *     *

Ciekawostką jest, że współcześni naukowcy nie potrafią odróżniać OPISU rzeczywistości, która JEST, od teorii zmyślonej dla potrzeb stwarzania w myślach światów, których nie ma, a więc światów ISTNIEJĄCYCH wyłącznie w wyobraźni. Z powyższego:

twierdzenie

Gdy ktoś w dobrej wierze udając, że rozumie coś czego nie można zrozumieć bo jest wewnętrznie sprzeczne (dysonans poznawczy) udaje idiotę

-to-

sam nie wie kiedy staje się rzeczywistym idiotą, bo przestaje rozumieć cokolwiek.

 

Ten mechanizm z powodzeniem wykorzystywany jest przez KOSIARZY MÓZGÓW do produkcji pożytecznych idiotów - niewolników SYSTEMU. :)

Jeśli jesteś idiotą/idiotką  - to masz prawo pomachać łapkami i potupać nóżką wołając: "nie, nie!!! Ja nie jestem idiotą" a tym udowodnisz, że moje twierdzenie jest prawdziwe. Idiota nie wie, że idiotą JEST..

Robakks
O mnie Robakks

konsekwentny

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Technologie