Robakks Robakks
926
BLOG

grawitacja

Robakks Robakks Nauka Obserwuj temat Obserwuj notkę 126

 

Napisał do mnie bloger na PW sugerując, by na moim blogu podjąć dyskusję o grawitacji i hipotetycznej antygrawitacji - a ja odpisałem taki tekst:

 

Ja jestem zwolennikiem OPISU fizyczności 'świata jaki JEST', a więc świata jaki się jawi poprzez doznania zmysłowe i uzasadniony domysł.
W hipotezach zawartych na stronie 
http://zbigniew-modrzejewski.webs.com/antygrawitacja.htm
nie znajduję takich OPISÓW.
BRAK konkretów np. czym jest i jak przejawia się grawitacja;
czym jest i jak przejawia się masa;
czym są, jak przejawiają się i co wywołuje SIŁY (rodzaje sił).

Gdybym na swoim blogu napisał notkę o grawitacji - to od tego bym zaczął...
ale tego nie mogę zrobić, bo do dyskusji potrzeba co najmniej dwojga, a na S24 w dziale Nauka - NIE MA Z KIM DYSKUTOWAĆ. :)
sory

data: 2016-04-20 07:35:54


 

Faktem jest, że są tematy, które przyciągają i są tematy, które odpychają... ale...
ale?
ale są też tematy, ktore równocześnie przyciągają i odpychają.

pytanie:

Czy prawdą jest, że:

na S24 w dziale Nauka - NIE MA Z KIM DYSKUTOWAĆ. ?

 

komentarz:

Gdyby powyższe twierdzenie nie było prawdą, to na te dziesiątki tysięcy dyskusji - choć jedna zakończyła by się jakimiś sensownymi wnioskami; a przecież tego nie ma.

Słowa, słowa, słowa i NIC... :)

Edward Robak* z Nowej Huty   ۞  Technik Elektronik :)

 

Robakks
O mnie Robakks

konsekwentny

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Technologie