Robakks Robakks
144
BLOG

Interferencja nieznana 19

Robakks Robakks Nauka Obserwuj temat Obserwuj notkę 5

 

Pozornie nie na temat - choć na temat. Archiwum Due, notka 

moja przygoda na blogu "Think"

 

@SNAFU

Robasiu,

"Produkty rozpadów jąder atomowych są tylko domysłem, a nie rzeczywistą rzeczywistością. :)"

Robasio tak na poważnie to mówi? /SNAFU 26.10 22:24/


Oczywiście, że na poważnie. 
Nie spotkałem dotąd w Internecie głosów sugerujących, że niektóre elementy powstałe podczas rozpadu jąder atomowych nie pochodzą z samych nukleonów lecz z próżni w której zachodzi ta reakcja.
Rozumiesz to co napisałem?
W tamtych miejscach, przy tych energiach ROZPADA SIĘ PRÓŻNIA, a ściślej:
rozpadają się dwójki wirtualne, które tę próżnię tworzą. :)
ROBAKKS19:06
19510970

 

Edward Robak* z Nowej Huty :)

 

Poprzednia notka http://robakks.salon24.pl/674526,interferencja-nieznana-18
Następna notka http://robakks.salon24.pl/677119,interferencja-nieznana-20

 

Robakks
O mnie Robakks

konsekwentny

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Technologie