Robakks Robakks
395
BLOG

Interferencja nieznana 16

Robakks Robakks Nauka Obserwuj temat Obserwuj notkę 11

 

Ten rysunek był już gotowy, ale jeszcze nie opublikowany, gdy ...

image

gdy niezawodny bloger ZIKUK zapytał:

Czarna fala? A czy to w ogóle jest fala? Fala ma przecież jakieś własności, minima, maksima, drgania cząstek ośrodka na których faza bazuje. A co jest w tych niebieskich punktach? Są tam jakieś minima, maksima? Występują tam jakieś drgania?

image

ZIKUK13.10 22:36

 

Skopiowałem więc ten rysunek do programu graficznego, przekręciłem go o 90°, dorysowałem kilka gadżetów i wyszło takie coś:

image

I tak sobie pomyślałem:

Gdyby w tym obszarze czarnego światła (Minimum Intensity) nic nie falowało - to co zobaczyłoby oko spozierając przez dziurkę na Źródło... ?

chech :-)

Edward Robak* z Nowej Huty :)

 

Poprzednia notka http://robakks.salon24.pl/673439,interferencja-nieznana-15
Następna notka http://robakks.salon24.pl/674256,interferencja-nieznana-17

 

Robakks
O mnie Robakks

konsekwentny

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Technologie